VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Σάββατο 29 Μαΐου 2010

                       έρωτα μου εσύ



έρωτα μου εσύ απόσταγμα ζωής, εσύ 'σαι ο νικητής, με μια ματιά μου σου γεμίζω ουρανούς μ’ αστέρια, άλικες λέξεις ζωγραφίζω να σου στείλω φωτεινές, ντύνω μ’ ανάσες αγκαλιές, κάνω τις μάχες να φαντάζουνε γιορτές..


έρωτα μου εσύ σαν όνειρο κι εκπλήρωση μαζί, κάνω τη χαρά τραγούδι, προσφέρω σε διαβατήριο ζωής, σ’ αφήνω να υπάρχεις και να αποκτάς όρια, οντότητα, αιτία να υπάρχεις.. έτσι απλά να μην καταργείσαι!


έρωτα μου εσύ ζωγραφιά ψυχής, άνοιξης μοσχοβολιά , πρωινή δροσιά στα λουλουδάκια του αγρού, θρόισμα φύλλων στον φθινοπωρινό αγέρα, όνειρο μιας λύτρωσης, έκστασης και κάθαρσης μαζί, κι εγώ…, ο παλιάτσος των πουλιών, έστω και με σπασμένα τα φτερά, με κάνεις να πετάω !!
…κι η φλόγα του κεριού μας πάνω στο τραπέζι, χορεύει στο ρυθμό της βραδινής βροχής, φτιάχνοντας αέρινες σκιές στο τοίχο..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου