VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Σάββατο 29 Μαΐου 2010

                              καληνύχτα



Γράφω για να υπάρχω, για ν' αδειάζω την ψυχή μου. Μόνο έτσι νιώθω πως ζω. Γράφω για μένα και το φως μου ανασταίνεται κι ακουμπά στις καρδιές αυτών που μπορούν ν' αγαπήσουν.


Φωτιά καίει στα χείλια μου, γιρλάντες πλέκονται στα όνειρα μου. Εκεί έρχομαι κι αποθέτω σαν άλικο τριαντάφυλλο την καρδιά μου... τάμα να γενεί, φυλαχτό στον ναό της αγάπης.


Τότε η πένα ζωγραφίζει μυστικά πολύτιμα, σαν ανιχνεύει κάποιο πορτοκαλί ηλιοβασίλεμα στις σκαλωσιές της σκέψης μου...Μη με ρωτάς, ούτε να ψάχνεις απαντήσεις.


Kι αν τα λόγια μου σε κάνουν και δακρύζεις, κάποιος περαστικός Άγγελος πες πως είμαι, πάρε μονάχα όσα αντέχεις…


Καληνύχτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου