VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Σάββατο 29 Μαΐου 2010

 Ερωτοτροπώντας με το φάντασμα σου

Ερωτοτροπώντας με το φάντασμα σου
-τι όμορφη που είσαι πλεγμένη στα μαλλιά σου –
τα χείλια μου χωρίζω απ’ τα δικά σου,
τα δάχτυλα μου ξενώνω απ’ τα δικά σου..

Απροσδιόριστος, αιρετικός, ανεξιλέωτος,
αναιρώ τις πιθανές πραγματικότητες,
στοιχηματίζοντας την ζωή μου ξεδιάντροπα,
στη ρουλέτα ενός μοναδικού σου χαμόγελου !!

Φύτρωσαν δυόσμο τα φιλιά σου στο λαιμό μου
δεν αντέχω άλλο την ομορφιά σου να κοιτώ,
να σ' ερεθίζω με το χάδι της ανάσας
μέσα βαθειά σου να μουγκρίσω, να χυθώ
στα μισόκλειστα σου μάτια να χαθώ..

Απροσδιόριστος, αιρετικός, ανεξιλέωτος,
αναιρώ απίθανες πραγματικότητες,
στοιχηματίζοντας την καρδιά μου ασυνείδητα,
στη ρουλέτα της μιας και μοναδικής σου
έρωτα πνοής !!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου