VOULIARATINOS

GlitterGraphics
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


commentscute


thanks Comments

Τρίτη 25 Μαΐου 2010

                             σαν να μη με ένιωσες μέσα σου...

Δεν έχω ξεχάσει το όνειρο...

δεν έχω φρενάρει στο όραμα...

ανεξίτηλος ο χρόνος...

πεινασμένα τα κύτταρα...

στις θύμησης...

το απο-κορύφωμα...


στην κορυφή της ηδονής...

δονούνται οι αισθήσεις στ' ανάγλυφο της μνήμης...

διψούν...

ανα-ζητούν...

ακόμη ένα ταξίδι...

ποιο έντονο από τότε...

ποιο εκρηκτικό απ' τον ατσάλινο χρόνο...
Σε Θέλω...

σαν να μην σ' έχω αγγίξει ποτέ...

σαν να μην έχω περπατήσει στα χείλη σου...

σαν να μην έχω ιχνηλατήσει στα κύτταρά σου...

σαν να μη με ένιωσες μέσα σου...

σαν να μην χόρτασα τους οργασμούς από τις γεύσεις σου...

σαν έφηβος...

σαν να είναι η πρώτη φορά...

ποθώ τα ταξίδια μας στο βελούδο του έρωτα...

τις αέρινες ανάσες που εκρηγνύονταν...

στα πλοκάμια του πόθου...

στο σταυρόλεξο του πάθους μας...

τόσο έντονα σε θέλω...

Ψυχή μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου